Etiketter

allergier (23) Barnmat (19) Besvikelser (7) Bröd (22) Dessert (16) Fika (43) frukost (11) Intro (1) Jul (14) Länkar (9) Mat (64) Meny (4) Recept (122) Tips (22) Uppdatering (25) Vegan (16) Vegetarisk (18)

onsdag 20 oktober 2010

Ett önskemål...

Jag ser på statistiken att ni är några stycken i alla fall som har hittat till min blogg. Jag hoppas att ni har provat en del av recepten och tyckt att de varit goda. Jag håller på att experimentera med lite nya recept och letar även jag på nätet för inspiration från andra i samma situation. Jag skulle önska att ni som faktiskt läser det här skriver lite kommentarer om recepten, om det är några frågor eller något annat ni önskar att se här på bloggen. Jag är absolut ingen expert, men jag kanske har kommit ett steg eller två längre på vägen.

Ni som inte är allergiska men läser min blogg och recept är självklart också välkomna att kommentera, många av recepten går ju att omvandla så att det passar just ert skafferi.

Ska se om jag hinner lägga upp några fler recept nu i veckan.
Välkomna åter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar