Etiketter

allergier (23) Barnmat (19) Besvikelser (7) Bröd (22) Dessert (16) Fika (43) frukost (11) Intro (1) Jul (14) Länkar (9) Mat (64) Meny (4) Recept (122) Tips (22) Uppdatering (25) Vegan (16) Vegetarisk (18)

måndag 11 oktober 2010

Kalasdax

Ja, då börjar inbjudningar till diverse kalas att landa i brevlådan. Dottern ska på ett kalas nu till helgen och jag ringer ALLTID och checkar vad de ska äta och om de vill att jag tar med något till tösen. Tack och lov upplever jag nästan alltid att alla är väldigt tillmötesgående och vi brukar lösa det utan problem. Det jag tycker är jobbigast är att lita på att andra har full koll, för jag vet själv hur lätt det kan vara att göra fel. Peppar, peppar.... så har det nog aldrig hänt att hon faktiskt har fått i sig något och nu är hon så stor så att hon hellre hoppar över något om hon är osäker.

Tittar igenom bloggen och ser att det är mycket sötsaker och inte så mycket bröd och matrecept, men det är nog för att jag tycker att maten är så enkel, men har svårare att hitta bra recept på fikabröd. Ska försöka att få upp lite fler recept under den kommande veckan och vem vet, kanske lite bilder också?! Vore kul att veta om det faktiskt är någon som läser min blogg, så skriv gärna en liten kommentar om du är här inne och läser.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar